Moi kaikki!

 

Nyt oon päättäny että en osta enää vaatteita, et mä voisin säästää siihen InterRail matkaa. Tai no tosin mä kyl meen tänää hesaa mut hei: Pappa Betalar! Juu mä kai otan suomest vaa vähän vaatteit mukaa ja ostan sit sielt matkalt kaikkii vaatteit.

Yks päivä ku en halunnu lukee matikan kokeesee ( Josta sain sit 5-)(<-- Mä kyl uusin sen) nii äiti sano et se ei osta mulle mitää vaatteit kahtee kuukautee! Mun onneks mä olin just sitä edellisenä viikkona saanu 4 uutta hupparii ja 2 uutta paitaa. Hih hih hih....

Mä en tajuu, mite H&M :mäs voi olla nii halpaa siis siel maksaa jotkut paidat alle vitosen! Ei siel ees varmaa oo yli kahenkympin paitoja!.Yks päivä ostin sielt sellasset ihanat jättisuuret pinnit. Ja ne makso vaa 0.90! Siis ihayli halpaa. Tosin ONLY :ssä paidat maksaa helposti yli kahenkympin. Yks ihana paita (jonka lopulta sain pikkusen taivuttelun jälkee) makso 35 euroo! Ja toinen paita (jonka ostin ite) makso 42 euroo. Ja siitä mä sanoin äitille et se makso sellasset 18- 20 egee. 

 

Mitäs muuta..Ai nii juu tää MicMac! Se on mun elämä! Siel oli yks ihana huppari vaa 10 euroo! Sit siel oli sellasset ihanat tekoripset! Siel oli myös tosi hyvält näyttävii tikkareita..Se on mun lempi vaate kauppa.

Sit OneWay. Sielt saa PaulFrank :in vaatteita, jotka on ihanii!

Sit Jim&Jill, joka on iihana! Sain sielt sellassen Stocker: in ihanan ruskeen hupparin!

 

No ei mulla kai muuta! Moe

 

<3mppu